برندهای معروف لوستر

همانطور که می دانید شرکت هایی که در عرصه های مختلف برند شده اند با تلاش و پشتکار و با مزیت های رقابتی که نسبت به سایرین داشته اند به این سطح رسیده اند، البته در این میان شاید برندهایی هم وجود داشته باشند که صرفا به خاطر تبلیغات زیاد به این درجه از معروفیت رسیده اند. در کل برند ماندن کار بسیار سخت تری است. و این امر در گدر زمان به خوبی مشخص خواهد شد که چه شرکتی برند واقعی است و چه شرکتی طبل تو خالی است. در ادامه شما را با برخی از برندهای معتبر صنعت لوستر آشنا خواهیم کرد.

برندهای معروف لوستر ایران را می توان به دو دسته تولید کنندگان لوستر و وارد کنندگان لوستر تقسیم کرد.

برندهای معروف در زمینه تولید لوستر:

 

لوستر مهدی: یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوستر در ایران بوده و رمز موفقیت شان در کیفیت بسیار مطلوب محصولاتشان است. ولی در کنار کیفیت بالا قیمت های بالایی را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته اند. لوستر برنزی و کریستالی و شاخه ای و آباژور از تولیدات این شرکت است

 

ایران لوستر: از دیگر تولیدکنندگان صاحب نام در صنعت لوستر به شمار می روند که در کنار کیفیت مطلوب محصولات، از قیمت های مناسبی برخوردار است. این برند هم در تولید لوسترهای کلاسیک و هم در تولید لوسترهای مدرن فعالیت داشته و سبد کالای کاملی را برای شما به ارمغان آورده است.

 

لوستر نورسازان: شرکتی صاحب سبک در تولید انواع لوستر شاخه ای و کریستالی با تمرکز بر کیفیت و جلب رضایت مشتری است.

 

بانی نور: پیشرو در تولید لوسترهای مدرن و ریسه ای با توان علمی بالا و تجربه تولید محصولات خاص متناسب با فضاهای مختلف.

 

لوستر عالیجناب: یکی از پیشرو ترین لوستر سازان ایران با کیفیت مطلوب و تنوع نسبتا بالا و همچنین طرح های بروز در صنعت لوستر سازی ایران.

 

لوستر سازان: این مجموعه متشکل از چند واحد تولیدی لوستر با سبک های مختلف بوده که در نمایشگاه ها با این اسم شرکت می کنند، نمونه موفق یک کار گروهی در ایران هستند.

 

لوستر پرشیا: تولید کننده لوستر کریستالی با تنوع در سایز و شکل، تمرکز این شرکت در تولید محصولات با کیفیت در کنار ضمانت مطلوب این شرکت از نقاط قوت آن است.

 

لوستر نگین: بی شک در تولید لوستر چوب استیل پیشرو بوده و با توجه به مدیریت قوی و تحصیل کرده خود پا به عرصه های برون مرزی نیز گذاشته و با رویکرد صادرات قوی به کار خود ادامه می دهد.

 

لوستر شهیدی: این شرکت تمرکز اصلی خود را روی تولید لوسترهای شاخه ای سرامیکی قرار داده و باید بگوییم در این زمینه کاملا بی رقیب هستند.

 

لوستر باقری: این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات لوستر های برنزی در ایران هستند و بسیاری از تولید کنندگان یا مونتاژ کنندگان، قطعات خود را از این شرکت تامین می نمایند.

 

لوستر دارکار: بزرگترین تولید کننده لوستر چوبی در ایران که امکان خرید محصولات این شرکت در سایت ایران لوستر فراهم شده است.

 

لوستر منجی: از دیگر برندهای معروف در تولید لوستر چوبی که با کیفیت مثال زدنی خود روز به روز در حال پیشی گرفتن از رقباست.

 

برندهای معروف لوستر در زمینه واردات لوستر:

 

لوستر استار: با توجه به اینکه این شرکت اولین وارد کننده لوستر در ایران نبوده ولی شاید بتوان آن را بزرگترین وارد کننده لوستر در حال حاضر دانست. توجه به قیمت مناسب و رقابتی همواره در سرلوحه کار این شرکت بوده است.

 

لوستر تینا: شرکتی جوان و با رویکرد واردات محصولات به روز متناسب با فضای روز

 

لوستر اسپولوکس: تمایل به واردات لوستر با طرح های خاص در ابتدای کار این شرکت را سر زبان ها انداخت و جایگاه خوبی را برای خود ساخت.

 

لوستر چشمه نور: از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه واردات لوستر و محصولات دکوراتیو هستند که به تازگی وارد عرصه تولید نیز شده اند.

 

لوستر رمضانی: یکی از فعال ترین وارد کنندگان صنعت لوستر در ایران هستند که شاید آن طور که باید و شاید به مخاطبین معرفی نشده اند.